בדיקת mri פרטית מידע שחשוב לדעת

בכל רחבי הארץ ישנם בסך הכל 20 מכשירי mri (ממוצע של 2 מכשירים לכל מיליון איש, הרבה הרבה פחות מהמצב במדינות מפותחות שבהן לכל מיליון תושבים יש 14 מכשירי mri) ובהתאם בדיקת mri פרטית היא למעשה פענוח של ממצאי mri באופן פרטי, ברמת דיוק מקסימלית ובפרק זמן מינימלי (עד 24 שעות).

בנוסף כולל שירות mri פרטי, במידת הצורך, גם ייעוץ מהרדיולוג/ית שמציע/ה את השירות ובפרט הנחיות ספציפיות ומפורטות לטכנאים שמפעילים את מכשיר ה-mri כך שהבדיקה תכסה את כל האספקטים הרלוונטיים עבור המטופל/ת בהתאם למצב הרפואי ולחשדות שרוצים לבחון.

בהקשר זה כדאי לציין שהרדיולוגים הם למעשה "העיניים" של הרופאים המטפלים, ובאופן טבעי ככל שהעיניים חדות יותר ומיומנות יותר כך מובטח שהרופא המטפל יידע בדיוק מה מצבם של המטופלים ובהתאם מה צריך לעשות כדי לעזור להם (כמו גם להימנע מטיפולים שלא לצורך אם בדיקת ה-mri ובעקבותיה פענוח פרטי מקצועי מובילים להבנה שאין בעיה רפואית).

גם מרכיב הזמן הוא במקרים רבים קריטי, ובהתאם זהו יתרון משמעותי של בדיקת mri פרטית, כלומר פענוח mri פרטי: הרפואה הציבורית, למרבה הצער, לא מסוגלת להתחייב על פענוח מקצועי בפרק זמן מהיר, גם כשלמהירות ישנה חשיבות רבה. רדיולוגים פרטיים מבטיחים תשובה מלאה, מפורטת ומדויקת תוך 24 שעות, ובזכות זאת אם ישנו צורך בטיפול ניתן להתחיל לעבור אותו ללא עיכובים מיותרים שעלולים לגרום להחמרת המחלה.

עוד חשוב לדעת שרדיולוגים פרטיים הם אנשי מקצוע שלא רק עברו הכשרה ארוכה, מקיפה ובמקביל גם כזו שכוללת התמקדויות בתת-תחומים (למשל נוירו-רדיולוגיה), אלא גם כאלה שצברו ניסיון רחב היקף, ובהתאם mri פרטי מבטיח מיצוי היכולות של המכשיר המשוכלל ומקסימום תועלת מהבדיקה.

Posted in מאמרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *